Små händelser

Små händelser
Livet här

fredag 18 september 2020

HÖST KVÄLLAR

 Första frost natten har vi haft, tranorna samlades  i tusental för att ge sig iväg. Nu är hösten här på riktigt.

Hönsen nattar sig tidigare och tidigare om kvällarna....säkert höst tecken. 

Höstens första ljus tända, ytterligare ett höst tecken. Lite mysigt är det, fastän att jag egentligen inte gillar hösten.


Varje dag som går, kommer vi en dag närmare våren hi, hi!!              Nej nu är det nuet som gäller och jag gläds åt hösten.                Varje årstid har sin charm!

Ha en skön höst helg.

Kram från Ingela 



1 kommentar:

  1. Åhh vilka tröstande ord...en dag närmare våren som du skriver trots en kommande grå höst :)
    De orden tar jag till mig...
    Ja hönsen är kvällströtta också, liksom jag!
    Kram från Titti

    SvaraRadera

Kommentar: