Små händelser

Små händelser
Livet här

onsdag 18 mars 2020

SPÖKLIKT

Ja så kändes det, när jag var ensam i en butik som normalt är full med folk...Corona sätter verkligen skräck i oss!!



 Nog skulle jag vilja göra precis som hönan, gömma huvudet och sticka upp det igen när Coronan är bort blåst.



Ska jag våga mig på ett apoteksbesök? Där om någonstans, finns det snörvlande kunder.



Hmm varför inte prova att beställa på nätet, men tji fick jag!
”Överbelastat vi kan inte ta emot din beställning.”
Så det får bli ett besök på byns apotek, iklädd med en papperspåse över huvudet!... ja vad gör man inte för att skydda sig i dessa Corona tider?
Var rädd om dig.
Kram från Ingela 



2 kommentarer:

  1. Ja jösses vilka tider som råder! Bara en o annan vilsen själ som vågar sig ut...ja en papperspåse över huvudet kan nog varmt rekommenderas ha ha! Våren rullar på tack o lov...
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  2. Jag igen! Vad är det för ras? De där svarta? Sååå fina!
    Kram Titti

    SvaraRadera

Kommentar: