Små händelser

Små händelser
Livet här

måndag 4 november 2019

MÖRKA NOVEMBER

Grått och mörkt, varför inte ställa fram klockan....en si så där tre fyra timmar minst?


Försöker får lite ordning i trädgården, så var det åter kväll...så var denna dagen slut. 





Till hönsens glädje, hann jag med storstädning i hönshuset.....mina fluffisar går till nattvilan tidigare och tidigare. Tydligen inte bara jag som blir tröttare!




Önskat att någon vänlig själ kunde hänga upp solen, är i stort behov!!



Ny dag imorgon, ska försöka hinna med allt, jag inte hann idag... städa, tvätta osv., listan blir längre för varje dag. Jag hinner mindre och mindre i november mörkret. 
Kram från Ingela 






1 kommentar:

  1. Ja jösses detta mörker...jag STÅR och sover!! Hönsen kurar inne och eller sitter på trappan och surar över regnet som öser ner. Och detta med klockan fram o tillbaka är så himla dumt!!
    Jag är lika sur som vädret ha ha...
    Kram och jag blir glad av dina fina bilder Ingela :)
    Titti

    SvaraRadera

Kommentar: